domingo, 5 de junio de 2011

Última entrada

Hola bloggeros soc Manu, hui em despedeix de vosaltres ja que és la última vegada que escriure en el blog, per tant, aquesta és la última entrada meua, es una entrada que vol recopilar tots el millors moments de La Milotxa. 
Aquest blog el començem dos integrants Manu i Paula i l'hem acabat els mateixos al principi ens va costar molt fer entrades traure temes però la veritat es que en les últimes entrades em disfrutants fent-les.
Ha sigut una molt bona experiencia i espere que les futures generacions també la realitzen perquè es una molt bona oportunitat per a soltar-te un poquet.
Les entrades han tingut temes molt diverses des de la nostra gastronomia, el monuments, hasta el llocs de la Comunitat que hi ha que visitar, des de el meu punt de vista em fet una critica molt bona de tot el referent a Valéncia i a les seues costums.
Per últim, m'agradaria dir que m'ha agradat fer esta activitat i que m'he divertit molt fent-la tant en clase com també fent-la a la meua casa.

A continuació vos deixe un video diguent les meues impressions;

Booklet:



                          Wordle:



No hay comentarios:

Publicar un comentario