domingo, 5 de junio de 2011

Tancada del blog La Milotxa!

Queridísims bloggers.... Sóc Paula i hui em dispose a fer l'última entrada d'aquest blog i amb molta tristor em toca despedirme de vosaltres i dir-vos que ha sigut realment un plaer poder crear cada setmana una entrada nova de la ciutat de Valencia.
Dir també que ha sigut un experiència molt bona poder donar el meu punt de vista sobre la meua ciutat, les seues costumbres i les activitats que es poden fer en ella.
Gràcies a aquest blog he pogut conéixer mes a fons el lloc on dia a dia viu(Valéncia).
I no he donat tan sols la meu opinió si no que també he donada la de els ciutadans valencians, que crec que gracies a ells les meues entrades han sigut més personals.
Dóncs aixó bloggers, donar-vos les grácies per la vostra atenció i per deixarme que comparta amb vosatros aquesta gran experiència. 


He fet l'ultim video en el cual vos dic aixó, però d'una manera més personal i cercana.







Vos deixe un Wordle amb les paraules mes destacades de les meues entrades:


                                                        Wordle: Untitled




I també un Booklet on vos resumeix els temes tractats a les meues entrades:


        
També m'agradaria nombrar al meu company i integrant del grup Manuel, gracies a ell el traball ha sigut més amen i bonic.                                                                  I aixó bloggers, res més a dir-vos tan sols que aquests mesos amb el blog han sigut molt entretinguts i que de veres li done les gràcies al nostre profesor Ximo per que em disfrutat molt amb aquesta experiència. 

                              ADEU BLOGGERS!! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario